• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Få hjälp med lån av bekant

Eriknikas

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Jag har ingen som helst anledning att vara ironisk. Jag skriver vad jag menar, precis som jag var uppriktig med att jag inte tror många avundas dig så är jag lika uppriktig när jag säger att jag är glad att din ekonomi löste sig.
Jag och 95% av alla andra här vet hur det är att kämpa med sin ekonomi.
Vet precis hur det är då jag varit i den sitsen i många år nu, sen att folk här tycker jag pressat en person på pengar, jag frågade och hon ställde upp. Precis samma sak som att fråga sin familj, men då är det ingen som tycker att dom pressar sin familj. Folk här vet inte vilken relation hon och jag har. Men när dom fick reda på att jag fick hjälp så slår avundsjukan in och man blir kallad både de ena och de andra.
Tips till er andra: våga fråga folk om hjälp, jag slängde på ett skuldebrev och 10.000 kr sen va mitt liv förändrat.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 372
Mottagna reaktioner
13 453
Poäng
8 917
Alla sätt är bra förutom dom dåliga :)!
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Vet precis hur det är då jag varit i den sitsen i många år nu, sen att folk här tycker jag pressat en person på pengar, jag frågade och hon ställde upp. Precis samma sak som att fråga sin familj, men då är det ingen som tycker att dom pressar sin familj. Folk här vet inte vilken relation hon och jag har. Men när dom fick reda på att jag fick hjälp så slår avundsjukan in och man blir kallad både de ena och de andra.
Tips till er andra: våga fråga folk om hjälp, jag slängde på ett skuldebrev och 10.000 kr sen va mitt liv förändrat.

Jag hoppas att hennes man tycker likadant.
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
805
Mottagna reaktioner
936
Poäng
737
Vad ska jag använda det till? Berätta gärna vilken skillnad det är på detta mot att du fick låna pengar av din man.

Dessam vad ska jag med hans nr
Väx upp,jävla skillnad med lån mellan mig och min man.
Ärligt talat hon är din chef,betalar hon din lön också.
Inga moraliska tankar för hennes familj och barn,från nån av er?
Men it takes 2 to tango.
"What goes around cames around"
Jag skriver inte mera nu,släpper detta
Lycka till.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Vete fasiken om hur många här som hade sett det som att "lösa sin ekonomi" om ens chef är tvungen att ta ett lån på 300.000 för att man ens ska bli fri ifrån Kronfogden dock.
Kanske få ta allt med en nypa salt lite provocerande bakom och vill skapa en tråd som väcker uppmärksamhet :eek::D
 

Eriknikas

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
0
Poäng
6
Dessam vad ska jag med hans nr
Väx upp,jävla skillnad med lån mellan mig och min man.
Ärligt talat hon är din chef,betalar hon din lön också.
Inga moraliska tankar för hennes familj och barn,från nån av er?
Men it takes 2 to tango.
"What goes around cames around"
Jag skriver inte mera nu,släpper detta
Lycka till.
Typiskt svenska avundsjukan, men de kommer lösa sig för dig också. Önskar dig all lycka till, kämpa på!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp